إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

(( الحاج نشال ))

تقليص
X
  • تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

  • (( الحاج نشال ))

    ***يا الف ميت مبروك
    مرحب يا حاج سلامه
    حجيت خلاص و ح توب
    و مش ح تمشي في سكة الندامه
    و ح تعيش زينا بالدُقه مبسوط
    و السرقه مش ح ترجع لها تاني
    ** خلاص يا عم دا كان زمان
    حجينا و ربك غفر كمان
    بس دُقة ايه دي اللي ح تبسطني
    دي اللحمه يم يم حبيبتي
    و الفرخه لو شافتني
    ح تقوللي اوعى تسيبني
    *** يا نهار مش فايت
    ولا ليله كمان!!!
    هو انت راجع جيبك عمران
    و انا اللي قلت غيرك الزمان
    على قولة المثل يموت الزمار
    **لا زمار ولا حمار
    على اخر الزمن ح يتوب النشال
    بس لنفسك
    خدت ايه من توبتك
    غير جوع العيال
    *** يا عم انا غلطان لك
    و ح سيبك و ابعد عنك
    الله يكفينا شرك
    ** منى غنيم **
    يا قارئ وصديق حرفي ...
    متصفحي مثل المناخ يتغير بحسب الطقس،
    وحروفي مثل أمواج البحر حين تصيبهاأمطارالغضب لا تهدأ وتعلن غضبها.. وحين تظللها غيمة حب..
    تنطلق لتصدح بالغناء،

    هكذا أنا... ما بين دورة آل م وقمر آل ن ورقصة آل ى .. ولدت للحرف عاشقة
    في ثورتي عشق لوطني ، في هدوئي عشق لحرفي،
    وفي جنوني عشق للحب

    وما بين كل ذلك... ستراني دائماً...
    مرآة مجلوة لكل شيء تراه وقد لا تراه

    مـ نــ ى
    **



    حبيبتي لم يعد لي غيرك أم فلا تحرميني من حنانك حتى يضمني ترابك



    هنا بين الحروف اسكن فشكراً لكل من زارني
    http://monaaya7.blogspot.com/


يعمل...
X